Mikor a hiper a biztos élményre megy

2017. március 10. 12:11

Ripka Gergely
Táncoló Medve

A borkultúra egyik fejlődési mutatója, hogy az ilyen tömegfogyasztást kiszolgáló kereskedelmi egységek is hangsúlyt fektetnek a borválaszték nívójának kijelölésére.

„Már rég nem bízza a véletlenre a Tesco sem, hogy milyen borválasztékkal kötik össze az emberek fejben az áruházláncot. Valahol mindenképp a borkultúra egyik fejlődési mutatója, hogy az ilyen tömegfogyasztást kiszolgáló kereskedelmi egységek is hangsúlyt fektetnek a borválaszték nívójának kijelölésére.

Merthogy kis túlzással árulhatnának konkrétan hulladékot is, úgyis megveszik, ha piacosan van tálalva (ahogy teszik ezt elég sokan a kisebb láncok közül). Nyilván a saját márka építése nekik a legjövedelmezőbb modell hosszú távon és úgy tűnik, ebben tényleg nem ismernek tréfát. Ha igaz, akkor évek óta Master of Wine-ok segítenek kiválasztani a Finest Selection borokat a világ különféle borvidékein és a Tesco biztosra megy: egyértelműen az jött le a borokból, hogy arra a sikerélményre utaznak, hogy Rioja, Sancerre és Marlborough azonnal felismerhető hangulatát élje meg az egység sugarú fogyasztó, ha ezeket a borokat otthon kibontja Barátok közt szünetében. Mindezt nagyon korrekt alapminőségben.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://bor.mandiner.hu/trackback/29079

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés