A Heineken-sztori, avagy a nagy sörháború

2017. március 22. 16:10

K. Toók László
Facebook

Nem elfelejtendő, hogy a tavalyi évben nagy sajtóvisszhangot kapott a Mol Nyrt. sörgyárvásárlási kísérlete, nagy valószínűséggel ez sejlik a háttérben.

„Egy ideje már ekézik, de Lázár legújabb hülyesége szerint a Heineken csak azért tesz vörös csillagot a sörére, hogy jobban eladhassa. Ez természetesen nonszensz. De hogy mindenki érthetően lássa, tegyük tisztába a gyereket. Az abszolút dilettáns Fidesz-kormány nagyon is jól tudja, hogy a sokat támadott Heinekenen szereplő ötágú csillag nem a diktatúra jelképeként — Lenin a Heineken megalapításakor 4 éves volt —, hanem számos más ásványvíz és dohánytermék szimbólumaként jelenik meg a köztudatban.

Mindet befogják börtönözni, ahogyan Lázár János fogalmazott? Nyilván parasztkavítás, hogy ennek hátterében az Igazi Csiki Sör promótálása áll, sokkal inkább egyéb nagyhatalmú cégek befolyásának a növelése, avagy terjeszkedése. Nem elfelejtendő, hogy a tavalyi évben nagy sajtóvisszhangot kapott a Mol Nyrt. sörgyárvásárlási kísérlete, nagy valószínűséggel ez sejlik a háttérben. Ugyanakkor nagyon jó figyelemelterelő mechanizmus a haldokló egészségügyről, a megbukott oktatás és a növekvő munkanélküliség helyzetéről.

Brávó, Fidesz!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
vissza a teljes nézetre