Nehéz lesz vonatozni a Dél-Balatonnál

2017. szeptember 09. 11:59

Pótlóbuszok és módosult menetrend vár azokra, akik hétfőtől a dél-balatoni vasútvonalon közlekednek.

2017. szeptember 09. 11:59

Jelentős változásokra kell számítani a dél-balatoni és a csatlakozó vonalakon utazóknak a Balatonboglár–Fonyód–Balatonszentgyörgy–Nagykanizsa szakaszon a hétfőtől október 5-éig tartó pályafelújítás miatt – közölte a Mávinform szombaton. A közlemény szerint december 9-éig folytatódik a Kaposvár–Fonyód vonal felújítása, emiatt a vonatok helyett buszok közlekednek.

A vágányzár ideje alatt módosul a menetrend a Budapest–Nagykanizsa, valamint a Balatonszentgyörgy–Keszthely vasútvonalon szeptember 11-étől. Balatonszemes és Nagykanizsa között vonatpótló autóbuszokkal lehet utazni mindkét irányban, egyes buszok csak Balatonszentgyörgyig közlekednek – tették hozzá.

A balatonszentgyörgyi csatlakozások biztosítása érdekében a Balatonszentgyörgy–Keszthely–Tapolca–Ukk–Celldömölk közötti néhány vonat részben módosított menetrend alapján közlekedik majd. A Pécs–Kaposvár–Tapolca–Celldömölk vonalon közlekedő vonatok utasait a Kaposvár–Fonyód–Balatonszentgyörgy szakaszon autóbuszok szállítják – írták.

(MTI)

Összesen 5 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Strassnoff Ignác
2017. szeptember 09. 21:54
Címnek elég lenne az első 3 szó is. "Nehéz lesz vonatozni." Sőt a "lesz" szócska is kimaradhat. Múltban, jelenben, jövőben igaz a kijelentés, az összes vonalon. A MÁV 5 legnagyobb ellensége a 4 évszak, meg az utasok. Úgy 30 éve a Budapest-Nagykanizsa vonalon a menetidő 3,5 óra volt. 220 kilométer. Már ha pontosan közlekedett a vonat, ami a MÁV esetében ritka dolog. Az útvonal teljes egészén egy vágány volt. Balatonszentgyörgy és Nagykanizsa közt a pálya nem volt villamosítva, Szentgyörgyön mozdonyt cseréltek. Azóta rengeteget fejlesztettek, hosszú szakaszon 2 sínpálya lett kiépítve, Nagykanizsáig villamosították a vonalat, stb... A menetidő 3,5 óra. Már ha pontosan közlekedik a vonat, ami a MÁV esetében ritka dolog. Egy ideig volt Kanizsa IC, annak elég volt a 2,5 óra a 220 kilométerhez. Aztán megszüntették. Gondolom szédültek az utasok a száguldás miatt.... MÁV Miért Állunk Vazze?
gxcapril
2017. szeptember 09. 15:50
"Nehez lesz vonatozni" Aztan hanyan "vonatoznak" igy a nyar utan atlagban? Par szaz ember egy egy hetvegen? Szokasos vinnyogas.
még fokozza
2017. szeptember 09. 12:57
V43 szilícium-egyenirányítós villanymozdony. Eszméletlen mit kibír.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!