A marketing csak tető a házon

2012. április 10. 9:07

Kiss Gábor
Borkultusz
Villány jól halad, de sok mindent kell még tennünk, még jobb borokat kell készítenünk - mondta a Borkultusznak adott interjújában Kiss Gábor villányi borász. Ebből az interjúból közlünk egy részletet.

„- Hogy látja a villányi borvidék helyzetét?

- Villány jól halad, de sok mindent kell még tennünk, még jobb borokat kell készítenünk. Még jobban előtérbe kell helyezni a terroir-szemléletet. A marketing csak tető a házon.

- Melyik fajtát favorizálja?

- A cabernet franc-t tartom a legjobbnak. A merlot tenném mellé, az is nagyon jó minőséget tud produkálni Villányban.

- Külön teraszon szerepeltek a villányiak a VinCE Budapesten. Milyenek a visszajelzések?

- Nagyon jók, a külföldi szakemberek, Master of Wine-ok dicsérték a borainkat.

- Tervezi-e hogy több bort készít?

- Kis birtok vagyunk, és nem is akarok terjeszkedni, nekem ennyi elegendő.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában