Vargáéknak tetszik az új logó

2013. április 11. 17:37
Varga Péter szerint a magyar borok új közös logója a korábbi logónál sokkal jobb, önmagában is nagyon erős. A Varga Pincészet ezért az orosz, cseh és szlovák exportra szánt boroknál és az új termékeiknél mindenképpen szerepeltetni fogja azt a borok címkéjén.

Sajtóközleményben állt ki a Magyar Turizmus Zrt. által kitalált új közös magyarboros logó mellett a Varga Pincészet. „Végre lecseréljük a régi, erőtlen, pöttyös logót. Amellett, hogy az új a korábbi logónál sokkal jobb, véleményünk szerint önmagában is nagyon erős. Amikor egy országnak vagy egy közösségnek kell logót tervezni, akkor nem kitalálni kell valami újat, hanem megtalálni azt a motívumot, ami jellemző ránk és fel is ismernek róla minket külföldön. Az alkotók nagyon jó érzékkel találtak rá a magyar népművészet egy olyan motívumára, amely jellemzően magyar és jelenleg itthon és külföldön is divatban van” – fogalmazott az évente 12 millió palack bort forgalmazó badacsonyörsi borászat lapunknak megküldött sajtóközleményében Varga Péter tulajdonos-ügyvezető.

Varga Péter arra kérdésre, hogy hol látja az új logó felhasználási lehetőségeit, a következőt válaszolta: „Mivel nagyon tetszik az új embléma, és nagyon jól tudunk azonosulni vele, ezért igyekszünk minél szélesebb körben és minél hamarabb hasznosítani. Alkalmazni fogjuk az új közösségi arculat elemeit idegen nyelvű honlapunkon, kiadványainkon és a külföldi kiállításokon” – fogalmazott a tulajdonos-ügyvezető.

Az ügyvezető elmondása szerint közvetlenül a termékeiken egyelőre csak a boros kartonokon tudják szerepeltetni a logót, hiszen meghatározott brandeket forgalmaznak külföldön, amelyek megjelenésében egy ennyire erős és nagy méretű motívum semmiképpen nem alkalmazható. „Azonban az új termékfejlesztésekben, az exportra szánt boroknál mindenképpen fel fogjuk használni az új arculat elemeit. Ez az új szimbólum lehetőséget ad arra, hogy a magyar borexportban kialakuljon egy nemzeti közösségi brand” – fogalmazott Varga Péter, aki úgy tervezi, hogy az orosz, a szlovák és a cseh piacra szánt borok címkéire teszi rá a közös logót.

Összesen 2 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában