Borravaló

2014. június 17. 9:38

A szerk.
NOL
A luxusmárka építése jó ötlet lehet – feltéve, ha a termék maga is hozza a szintet, és ha a többség tettekben is támogatja az elképzelést.

„Luxusnak tűnhet, ha egy évi három és fél milliárd forintos árbevételű egykori állami kombinát két év alatt hárommilliárdot költ a tokaji nemzetközi márkaépítésére. Bár jó bornak is kellhet cégér – és a hirdetéstől még nem ment tönkre egy palack sem. De a népi tapasztalásban is van valami: a marketingelt bor legalábbis gyanús. Meg a milliárdos költekezések általában.

Szebb palacktól még nem lesz egyensúlyban a nedű, és mostanában Tokajban nem a marketing hiánya, hanem a pincében talált rendetlenség volt a legnagyobb probléma.

Pár kilométeren belül biztosan lehetne találni ezer olyan családot, akinek hárommillió is jól jönne – de ne legyünk demagógok. Ha Tokajnak bejön az akció, az mindenkinek jó lesz Magyarországon. A borvidék környékén lakóknak, a borból élőknek meg még jobb.

Ha bejön. Mert Tokaj egyszerre a magyar borászat fénylő csillaga és óriási kudarca.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 1 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában