Új marketingszelek fújnak a Somlón!

2015. február 19. 18:17

Nyulasi Gábriel
Ihatóbb Magyarországért
A Somló örök, ezt mindig is tudtuk, a piac most még annyira nem. A nagyok és a kicsik (a pincészetek méretére gondolunk) érdekei nem mindig azonosak.

„Somlón jártunk szép nagy csapattal, ahol zászlót bontott a frissen megalapított Somlóért Nonprofit Kft. Az ország minden tájáról sereglettek a tudósítók, hogy aztán a sajtótájékoztatót követően, (a Somló Spirit Pálinkaházban) amelyen a mély egyetértésben fogant marketingötletek felvillantása után a megvalósulásuk egyes helyszíneit is meglátogassuk. Voltunk a nagyoknál: Tornai, Várkapitány, Bogdán és Kreinbacher pincészeteknél. A Somló örök, ezt mindig is tudtuk, a piac most még annyira nem. Az elképzelések nagy ívűek, hosszútávra terveznek, ám a nagyok és a kicsik (a pincészetek méretére gondolunk) érdekei nem mindig azonosak. Az idő majd eldönti, hogy a végén ki fog valóban megérkezni a Somlón. (...)

Elköszöntünk, de előtte történt valami, ami felvillantott még valamit a Somló életéből. A már megszokott felszólalók (a meglátogatott pincészetek képviselői) mellett, hirtelen a mikrofonhoz perdült a Somlói Borok Boltja és a Somlói Éjszakai Túra szervezője (idén június 20-án lesz) sok más kezdeményezés motorja, Cartwright Éva. Rövid és célratörő beszédében szóba hozta a somlói kis pincészeteket, külön kiemelte Györgykovács Imrét és Spiegelberg Istvánt, akik bár néhány hektáron gazdálkodnak, mégis ország és világhíressé teszik a Somlót. Tehát a kistermelőkről sem szabad megfeledkezni, nélkülük elképzelhetetlen a Somlói Borvidék hiteles bemutatása. Reméljük a későbbiek folyamán, elvégre a program több évet hidal át, rájuk is sor kerül majd, akár egy hasonló Study-tour keretében.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában