Így még soha nem reklámoztak pannonhalmi bort

2015. április 27. 21:54
A Deé pincészet és a Colombre Band megmentették a magyar bormarketinget! Aki 250 palackot vásárol a Deé pincészet Hívogató névre keresztelt 2013-as pannonhalmi chardonnay-jából, annak a Colombre ott zenél, ahol az illető csak akarja. A pincészet videót is forgatott hozzá, nem is akármilyet!

A Hívogató egy 2013-as chardonnay, amit Deé János nyolc hónapon keresztül érlelt egy 225 literes fahordóban. Az alapvetően krémes jegyek vaníliával egészülnek ki a pincészet borleírása szerint. Aki pedig 250 palackot rendel belőle, megkapja ajándékba a győri illetőségű Colombre zenekart, akik beülnek a zenekari buszba, hogy ott és akkor zenéljenek a szerencsés vásárlónak, ahol ő csak szeretné.

Összesen 4 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában