A Holdvölgy napos oldala

2016. február 3. 10:31

Gincsai Tamás
Borsmenta
Jelenleg a boraink 10%-a kerül a magyar vásárlókhoz, de úgy tervezzük, hogy ez a szám hamarosan megháromszorozódik. Interjú.

- Bár a Holdvölgy első borai közel egy évtizede elkészültek, a pincészetről sokáig alig lehetett hallani. Mikor indult meg a kereskedelem, mikor kóstolhatták a vásárlók először ezeket a borokat?

- Az értékesítés 2011-ben kezdődött el. Eleinte csak Angliába és Kínába szállítottunk, de mostanra már sok világvárost tudhatunk a partnereink között. A boraink ott vannak London, Párizs, Szingapúr és Hongkong Michelin-csillagos éttermeiben, és ma már a magyar fogyasztó is találkozhat velük.

- Miért kellett az itthoni megjelenésre ilyen hosszú ideig várni?

- Addig nem akartunk nyitni a magyar fogyasztók felé, amíg nem tudjuk az érdeklődő vendégeket méltóképpen fogadni a borászatban. A pince felújítása 2013 elején kezdődött, és ma már szívesen látunk mindenkit, aki szeretné tudni, hogy hol és milyen körülmények között születnek a Holdvölgy-borok. Jelenleg a boraink 10%-a kerül a magyar vásárlókhoz, de úgy tervezzük, hogy ez a szám hamarosan megháromszorozódik.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés