#OPENTHENOW

2016. július 4. 20:03

Kodela Mia
Borravaló
A Moët&Chandon legújabb kampánya erre az életérzésre épít és mi gondolkodás nélkül megvesszük.

„A világ első jégkockával kínált champagne-áról már tavaly nyáron beszámoltam, de a trend maradt és most már Magyarországon is több helyen elérhető. Nem ajánlom jégkocka nélkül, ez tényleg így, együtt élvezhető csak, köszönhetően a 45 g/l dosagenak.

Az olvadó jég pont a megfelelő mértékben vesz vissza az édességből, miközben az intenzív gyümölcsös, barackos, trópusi jegyek megmaradnak. Megvan benne a kellően tiszta és kedves gyümölcsösség, és bár nem tudok eltekinteni attól, hogy amúgy elég édes, és teljesen nyilvánvaló, hogy a fehér üveggel együtt inkább egy életérzést veszünk, de hát nyár van és vitorlázás és tengeri szél… még a legelvetemültebb brut nature rajongóknak (itt magamra gondolok) is belefér ennyi játék. Ha még csavarnánk egyet a dolgon, akkor jöhet bele a menta, lime, citrom vagy narancshéj (bár ez utóbbi nekem túlzás volt), a klasszikus eper, bátrabbaknak az uborka, grapefruit vagy gyömbér.

(Összetétele: 40-50% pinot noir, 30-40% pinot meunier, 10-20% chardonnay, 20-30%, dosage: 45 g/l – demi sec)”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában