Áll a termelés és az értékesítés

2017. január 31. 19:55

Igazi Csíki Sör
Facebook
A Heineken kérésére azonnali hatállyal be kell szüntetnünk az értékesítését, promotálását, forgalmazását és kínálását minden olyan termékünknek, amely tartalmazza a Csíki Sör, vagy a Csíki elnevezést.

„Szeretnénk mindenkinek megköszönni a sok támogatást és szeretetet, amit kaptunk! 

A csíkszentsimoni gyárban jelen pillanatban a TERMELÉS és az ÉRTÉKESÍTÉS ÁLL.

A 2017. január 27-én hozott, román bírósági ítélet értelmében, a Heineken kérésére azonnali hatállyal be kell szüntetnünk az értékesítését, promotálását, forgalmazását és kínálását minden olyan termékünknek, amely tartalmazza a Csíki Sör, vagy a Csíki elnevezést. Ez a termékeink kb. 90%-át érinti (Igazi Csíki, Csíki Barna, Igazi Csíki Mézes). Ugyanakkor megtiltja ezen termékek raktározását (!) is, így- jóllehet az ítélet a Magyarország területére nem vonatkozik-, ellehetetleníti ezek exportra történő, helyi gyártását is, s ezáltal az egész márkát. 

30 napunk van arra, hogy visszahívjunk a piacról minden olyan tárgyat és eszközt, amin megjelenik a fenti kifejezések valamelyike, beleértve az összes rekeszt, ernyőt, sátrat, hűtőszekrényt stb. Ellenkező esetben ezek bezúzásra kerülnek. 

/ a marosvásárhelyi ítélet román és angol nyelven/:
http://csikisor.com/hotarare-civila-tribunalul-harghita-in…/
http://csikisor.com/decizia-tribunalul-harghita-fond-en/

Ezt annak ellenére tette a román bíróság, hogy az EUIPO (Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala) másodfokon is elutasította a Heineken fellebbezését.

/Az EUIPO végzése angol és román nyelven/:
http://csikisor.com/decizie-euipo-en/ 
http://csikisor.com/decizie-euipo-en/ 

Minden lehetséges uniós jogorvoslati lehetőséget igénybe fogunk venni, hogy az igazunknak érvényt szerezzünk, a román bírósági döntést az Európai Bíróságon megtámadjuk. 

Nagy feladat előtt állunk, még nem tudjuk pontosan, hogy hogyan tovább, de szeretnénk megnyugtatni minden szimpatizánsunkat, hogy az élet nem áll meg! Keressük, és biztosan meg fogjuk találni a módját annak, hogy eljuttassuk termékeinket a kedves fogyasztókhoz, akiknek a támogatása most fontosabb, mint valaha. 

A külső IDEIGLENESEN megváltozhat, de az íz, a minőség és az életérzés soha!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 92 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés