„Ikonikus”

Heineken: Megvédjük a vörös csillagot

2017. március 30. 22:28
A Heineken megvédi azt, ami a cég születése óta a sajátja, beleértve az „ikonikus vörös csillagot” is, ezért esze ágában sincs megválni a logójában szereplő vörös csillagtól – nyilatkozta a hollandiai cég szóvivője.

Nem válik meg a vörös csillagtól a Heineken – derül ki a hollandiai cég szóvivőjének nyilatkozatából, melyet a Beverage Daily-nek adott. A HVG által idézett cikk szerint a szóvivő elmondta: 

„A Heineken mindig, mindenhol és minden eszközzel meg fogja védeni azt, ami a cég születése óta a sajátja: a Heineken márkát, beleértve az ikonikus vörös csillagot.”

A Heineken szerint nincsen politikai jelentése a logójának, ráadásul „világszerte, valamennyi piacon ugyanazt a szimbólumot” használja. A közleményben arra is kitérnek: közelről követik a helyi fejleményeket és remélik, hamarosan megoldódik ez az ügy.

A cikk megemlíti, hogy a vörös csillag a 30-as évek óta képezi részét a cég logójának, azonban második világháború után kifehérítette a cég a vörös csillagot, egészen 1991-ig, amikor a Szovjetunió elbukott.

Azért vetődött fel a vörös csillag újbóli kifehérítése, mert az – azóta már megoldódott – Igazi Csíki Sör vs. Heineken vita nyomán a kormány benyújtotta a Lex Heineken néven elhíresült törvényjavaslatot, amely a tiltott önkényuralmi jelképek kereskedelmi használatát tiltaná be. A legújabb fejlemények szerint a Parlament nem tárgyalja a Lex Heinekent, ugyanis azzal még megvárják az uniós notifikációs eljárás végét, amely legalább három hónapig tart.

Összesen 82 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Szerintem el kell törölni az önkényuralmi tiltó törvényt.
Mert aki náci,vagy kommunista,az más jelképekkel is az.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában