A hétvégén forgalomkorlátozás lesz a reptérre vezető útvonalon – mutatjuk, mivel érdemes számolni
Érdemes lesz majd kalkulálni a hosszabb kijutási idővel.
Érdemes lesz majd kalkulálni a hosszabb kijutási idővel.
Az ügyben Budai Gyula tett feljelentést azután, hogy egy informátor szerint a Lánchíd-beruházásból „kimentett” másfél milliárd forint nagy része a Karácsony Gergely vezette Városházára kerülhetett.
Karácsonyék korrupciógyanús botrányának újabb fejleményei nem érik el a baloldali sajtómunkások ingerküszöbét, vagy ha mégis, akkor propagandistaként hallgatnak róla.
„Fényesebben, mint valaha” – fogalmazott az igazgatóság.
18 teljesen ép csontvázat sikerült kiemelni.
A szakemberek már a Szent György téren álló északi szárny helyreállításán dolgoznak.
Idén gyakorlatilag befejezi hároméves felújítási programját az MKIF.
Legalább a fővárosnak járó uniós pénzt ne itt költsük el, hanem ott, ahol a legtöbb budapesti él és közlekedik.
Számos fejlesztés, így többek között a Lánchíd felújítása is lehetőséget teremtett arra, hogy új szerepet kapjon Budapest ikonikus tere.
Áramütés fenyegeti a gyalogosokat.
A főpolgármestert láthatóan nem zavarja, hogy lényegében saját maga mélyíti a körülötte kibontakozó hídpénzbotrányt.
Romantikus elképzelés, hogy változatlanul megmaradjanak a romjaink – tudjuk meg Marthi Zsuzsától, aki elárulta azt is, hogy a nyertes pályamű őrzi a középkori épületegyüttes szakrális jellegét.
Finoman szólva nem kapott nehéz kérdéseket az MSZP-s politikus.
„Ez egy hebehurgya hülyeség. Szándékosan összekeverik az alagút nélküli és az alagutat is tartalmazó projektet” – nyilatkozta az egykori főpolgármester.
Hónapokig nélkülöznünk kell a Nyugati téri gyorséttermet.
Visszanyerte korábbi külsejét az épület ikonikus homlokzata.
A bal vágányon várhatóan az év végéig, a jobb vágányon pedig a jövő év elejére válik biztosítottá az eredeti, óránkénti 140 kilométeres sebesség.
A 2023-ban korábban elvégzett 15 felújítás után az év végén sincs megállás.
Pikó Andrásék, ha munkába lendülnek.
Jó lenne ezeket az államszocializmusból örökölt, a közlekedési cégek körüli transzparencia teljes hiányára épülő logikákat egyszer végre magunk mögött hagyni.