Brutális autóbaleset Baranyában: élet-halál között van egy idős nő és az unokája
Egy fekete Mercedes az ütközés után nagy sebességgel lesodródott az útról és többször megpördült, majd vezetője és női utasa rácsavarodott egy fára.
Mick Schumacher olykor visszanézi édesapja futamait, úgy véli, a mai Mercedes istálló az apja miatt is lett olyan, amilyen. A Lewis Hamilton és George Russell helyetteseként hajnalig güriző, 24 esztendős pilóta igyekszik annyit tanulni szerepében, amennyit csak tud, hogy minél hamarabb újra versenyezhessen.
Majer Dániel (TRP Media) interjúja a Mandiner hetilapban.
Gyakran olvashatunk arról, hogy hajnali kettőig vagy még tovább rója a köröket a Mercedes angliai központjában, hogy segítse a csapatot a megfelelő beállítások megtalálásában. Mennyire igényel különleges felkészülést az éjjeli műszak, többet szokott aludni előtte?
Reggel ilyenkor sem tudok tovább aludni; általában nyolc-kilenc körül kelek, és a hotelből nézem az első pénteki szabadedzést. A második edzés előtt szoktam megérkezni a brackley-i gyár szimulátoros létesítményébe, és amíg a versenyzők a pályán köröznek, mi mindent előkészítünk, hogy amint véget ér a hatvanperces gyakorlás, elkezdhessem a munkát a szimulátorban. Többnyire hajnali kettőig vezetek, majd amint vége a műszaknak, indulok a reptérre, és utazom a verseny helyszínére. A pályára szombat reggel hét óra körül szoktam megérkezni, délelőtt tízig alszom egyet, mivel az első megbeszélés csak tizenegykor kezdődik. Szóval ilyenkor nem tudok sokat pihenni, de ha a pályán meglátszik a szimulátorban végzett munka eredménye, akkor boldogan beáldozom az alvást.
Ez egy csodálatos csapat, mindenki azonos célért küzd, ez teszi annyira lenyűgözővé”
A szimulátorral mennyire tudja formában tartani magát beugrás esetére?
Az biztos, hogy segít a körforgásban maradni, és az embernek ebbe is bele kell tennie a munkát, ugyanúgy visszajelzéseket kell adnia bizonyos problémákról. Szóval remélhetőleg formában tart annyira, hogy ne legyenek kérdőjelek, ha be kell ülnöm az autóba.